{{news.DateString}}
{{news.Title}}
Lyt til nyheden:
Du har sikkert selv oplevet det eller haft mistanke om, at kundens billet ikke er gyldig, men bare et skærmbillede eller en lille videooptagelse af en gyldig billet.
Vi er i fuld gang med at sende en funktion ud, der gør det umuligt (eller i hvert fald meget svært) at snyde på den måde fremover:
- Hvis man forsøger at tage et skærmbillede, mens app'en er åben, får man en fejlmeddelelse
- Hvis man laver en video, vil billedet på videoen være helt sort, når man åbner den
Vi håber, at den nye funktion vil hjælpe dig din hverdag og vil sikre mindre snyd - til glæde for det store flertal af vores kunder, der har rent mel i posen.
Vi regner med, at funktionen er ude hos alle brugere inden for de næste par måneder.
God weekend! :-)
{{comment.CreatedDate | date:'dd/MM-yyyy'}}
Log ind eller opret bruger for at læse og skrive kommentarer samt for at bedømme nyheden
{{comment.UserName}}
{{comment.CreatedDate | date:'dd/MM-yyyy'}}
{{comment.CreatedDate | date:'dd/MM-yyyy'}}
{{subcomment.UserName}}
{{subcomment.CreatedDate | date:'dd/MM-yyyy'}}
{{subcomment.CreatedDate | date:'dd/MM-yyyy'}}
{{subcomment.Likes}}