Fejlmeld rejsekortudstyr i busser

Andet udstyr fejlmeldes på helpdesk.rk@midttrafik.dk

Sådan gør du

Udfyld formularen herunder for at fejlmelde rejsekortudstyr i busser til helpdesk. 

Alle felter med * være udfyldt.

Se hvordan dine personoplysninger behandles i Midttrafiks privatlivspolitik

Din fejlmelding sendes automatisk til rejsekort helpdesk, og du modtager en kopi via e-mail.

Fejlmelding skal ske senest en halv time, før servicevinduet starter.

Helpdesk betjenes på alle hverdage i følgende tidsrum (dog ikke 5/6, 24/12 og 31/12):

  • Mandag - torsdag 7.00 - 15.00
  • Fredag 7.00 - 14.30

Skal servicevindue åbnes før kl. 7.30, skal vi have din fejlmelding senest kl. 14.30 hverdagen før (fredag dog kl. 14.00).
 

Markeres, hvis det er Buslight-udstyr, henvendelsen drejer sig om.





Hvis du ønsker at uploade flere filer, skal du vælge alle filer og uploade dem på én gang.
Vej, nummer, postnummer, by





Hvis kontaktpersonen er en anden, end den der fejlmelder, skrives begges telefonnumre. Der kan kun skrives tal.
Skriv, hvis du har spørgsmål, ønsker eller ris/ros til fejlmeldingsformularen.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp til fejlmelding, kan du kontakte rejsekort helpdesk på tlf. 70 20 10 15 mandag - torsdag 7.00 - 15.00 og fredag 7.00 - 14.30.