Fejlmeld rejsekortudstyr i busser
Andet udstyr fejlmeldes på helpdesk.rk@midttrafik.dk
Sådan gør du
Udfyld formularen herunder for at fejlmelde rejsekortudstyr i busser til helpdesk.
Alle felter med * være udfyldt.
Se hvordan dine personoplysninger behandles i Midttrafiks privatlivspolitik
Din fejlmelding sendes automatisk til rejsekort helpdesk, og du modtager en kopi via e-mail.
Fejlmelding skal ske senest en halv time, før servicevinduet starter.
Helpdesk betjenes på alle hverdage i følgende tidsrum (dog ikke 5/6, 24/12 og 31/12):
- Mandag - torsdag 7.00 - 15.00
- Fredag 7.00 - 14.30
Skal servicevindue åbnes før kl. 7.30, skal vi have din fejlmelding senest kl. 14.30 hverdagen før (fredag dog kl. 14.00).
Har du spørgsmål eller brug for hjælp til fejlmelding, kan du kontakte rejsekort helpdesk på tlf. 70 20 10 15 mandag - torsdag 7.00 - 15.00 og fredag 7.00 - 14.30.